#DreamingIsBelieving aanpak 

Foto van Buddha beeldje met een half vol glas.

In 2017 richtte Dennie de ‘hashtag’ #DreamingIsBelieving op na enkele abstracts in te dienen met het doel te mogen spreken op internationale conferenties. Dennie’s doel was internationaal conferentie spreker worden, als dit al dan niet gelukt is hoeft geen duiding meer. Hashtags zijn een fenomeen op sociale media als Twitter, waar Dennie al jaren ervaring mee heeft. Maar #DreamingIsBelieving was meer dan een hashtag om populair te doen. Het was een vorm van ‘Wet van Aantrekkingskracht’ (Afgekort: WvA). Dit is een universele wet die helaas nog niet door iedereen gekend is in deze (technologische) maatschappij. 

Positief denken, tevreden zijn en gelukkig zijn. Dromen hebben en er volledig voor gaan. Helaas is dit in deze tijd van burn-out, jaloezie en een maatschappij waarin we voortdurend onder druk staan niet zo eenvoudig. Of toch?  

WvA komt vanuit het verre Oosten. In het verre Oosten is veel onderzoek naar deze universele wet gedaan. Wij met DDSoft, verdiepten ons op deze materie. Wat jij ook wilt bereiken? Geloof ons, het is mogelijk!  

Nu is het tijd om de sociale sector en de IT-sector met het spirituele te verbinden. De Wet van Aantrekkingskracht, de #DreamingIsBelieving way is ons eerste aanbod binnen de nieuwe tak Well-Being. Dit omdat het NU het moment is!